نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
چشم طمع روسونری به مدافع یوونتوس

چشم طمع روسونری به مدافع یوونتوس

 

یوونتوس می‌تواند علی‌رغم گذشت تنها 10 روز از عقد قرارداد رسمی با مریح دمیرال مدافع 21 ساله و تركیه‌اش، او را به صورت قرضی به میلان منتقل كند.

 

Rai Sport در گزارشی با اشاره به تلاش فردریک ماسارا مدیر ورزشی جدید باشگاه میلان برای جذب یك مدافع برای این تیم، از ارائه پیشنهاد به یوونتوس برای انتقال قرضی مدافع تازه جذب شده این تیم خبر داده است.

 

طبق گزارش این شبكه تلویزیونی، با قطعی شدن حضور ماتیاس ده‌لیخت در یوونتوس و با توجه به ترافیك حضور مدافعان سرشناس در جمع بیانكونری‌ها، بعید است مریح دمیرال شانس زیادی برای حضور در تركیب این تیم داشته باشد، به همین خاطر میلان آماده است در صورت تمایلِ بانوی‌پیر، این بازیكن تركیه‌ای را برای تأمین نیازهای خط دفاعی‌اش به صورت قرضی به میلان منتقل كند.

 

روسونری كه در هفته‌های اخیر برای پر كردن خلاء دفاعی‌اش به سراغ ماتیا ناستازیچ مدافع صربستانی شالكه و دیان لوورن مدافع كروات لیورپول رفته بود، پس از ناكام شدن در مقابل قیمت‌های زیادی كه باشگاه‌های آلمانی و انگلیسی در قبال این دو مدافع درخواست كرده بودند در جستجوی مدافعی با كیفیت و در عین حال ارزان قیمت‌ بوده‌ است.

 

با این حال یوونتوس می‌تواند دمیرال را در صورت تمایل برای قرارداشتن در شرایط بازی، به صورت قرضی راهی میلان كند؛ هرچند طبق مفاد قرارداد این بازیكن، برای انجام چنین كاری نیاز به هماهنگی و موافقت باشگاه سابق این بازیكن (ساسوئولو) نیز دارد.

 

گفتنی است مریح دمیرال روز پنجم ژوئیه با قراردی 5 ساله به ارزش 18 میلیون یورو و حقوق سالیانه 1.3 میلیون یورو در سال از باشگاه ساسوئولو به یوونتوس پیوست. او در روزهای گذشته همراه با سایر بازیكنان یووه در تمرینات آماده‌سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های فصل بعد حضور داشته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: